Thursday, October 6, 2016

Met Behulp Van 'N Verskansingstrategie Wanneer Die Handel Binêre Opsies

Met behulp van 'n verskansingstrategie wanneer die handel binêre opsies 12 Oktober 2012 'N Belangrike faset in die handel is om 'n oop, buigbare gedagte hou oor die mark. Dit wil sê, handel wat jy dink die mark sal doen, eerder as wat jy wil om dit te doen. Dit is veral moeilik vir diegene wat aandui of publiseer hul volslae menings oor hoe hulle voorsien die rigting waarin die mark gaan. En sy veral belangrik vir diegene wat handel langer termyn instrumente, in die sin dat die weiering om verkeerd op 'n posisie sal waarskynlik net lei tot die situasie geword aansienlik erger wees. Dit verteenwoordig in wese emosionele gehegtheid aan die mark, wat nooit 'n positiewe ding. Hoe is enige van hierdie te handel kort termyn binaries relevant? Wel, soms in binêre opsies kom daar 'n punt waar 'n koopopsie opstel in 'n potensiële verkoopopsie (of andersom) kan omskep sonder veel van 'n tyd gaping tussenin. Ek ondervind 'n handel scenario gister gesê dié soort situasie vergestalt: Op die 7:50 (EST) kers, is ek op soek na 'n verkoopopsie op die GBP / USD neem op 1,6016. Soos ons kan sien, Dit verteenwoordig 'n weerstand vlak met die prys bereik tot op daardie vlak vroeër in die oggend in die eerste uur van die Europese sessie by 03:50 EST. Maar byna onmiddellik nadat ek het hierdie handel het ek besef dat dit 'n lae waarskynlikheid uit te werk sou hê, as die 1,6016 weerstand het oortree. Algehele, die neiging is en bokant die spilpunt, wat dikwels na 'n lomp sein wees. Daarbenewens het die vlak 1,6000 vroeër in die oggend en nou oortref met 'n onlangse weerstandvlak gebreek, dit voorgestel vir my dat dit waarskynlik om sy reis voort te sit opwaartse sou wees. In plaas daarvan om te kyk na die grafiek tik vir bosluise en hoop dat my verkoopopsie sou terugkom in my guns (dit kortliks gedoen), het ek besluit dat ek waarskynlik gaan om verkeerd te wees en het onmiddellik die teenoorgestelde kant van die mark in whats algemeen bekend staan ​​as 'n "tempo" handel. Ek het 'n koopopsie op die punt van die pyl aangedui op die grafiek hierbo. Nou het ek twee ambagte oop, maar was baie meer vertroue in die tweede handel ek geneem het. Met vyf minute om te gaan voordat verstryking, is ek eintlik wen op my eerste handel en verloor op die tweede. Wanneer ons na die grafiek aan die einde van die 07:50 kers, kan dit die illusie dat daar 'n "valse break" in die mark en die pinbar wat gevorm het sou waarskynlik beteken dat die eerste handel korrek was en die GBP gee / USD sou Suid-kop. Tog kan valse breek beide maniere werk. As dit op die oomblik is 'n downtrending mark, of indien die GBP het 'n paar fundamentele rede swak te wees (of die dollar het 'n paar fundamentele rede om sterk te wees), of as daar meer weerstand net bo die vlak 1,6016, dan kan ek dit eens dat die valse break was waarskynlik geldig as sodanig en sal voortgaan af. Maar soos ek vroeër gesê het, het hierdie paar baie momentum vroeër in die oggend om te oortree 1,6000, wat een van die mees bekende prysvlakke in al forex getoon. Daarom, beweging in die volgende vyf minute was die meeste geneig om vir my 'n wenner op die koopopsie, wat dit gedoen het gee, sluit uit sowat 2,5 pitte ten gunste. Dit is 'n voorbeeld van 'n verskansingstrategie in binêre opsies, hoewel, in die algemeen, is dit waarskynlik gaan om iets wat jy spaarsamig gebruik word. Jy moet redelik goed daarvan oortuig dat jou aanvanklike handel waarskynlik nie korrek voordat hulle die ander kant van die mark kort na mekaar sal wees. Terwyl sy iets wat ideaal geskik is vir die vermindering van 'n verlies, indien die gaping tussen die ITM sones is groot tussen die inskrywings van beide bedrywe (3 pitte in my geval) dan is dit kan jy twee OTM transaksies, wat die uitgangspunt bederf agter toetrede tot die gee tweede handel te begin met. Terwyl hierdie bullish vooroordeel aan die GBP / USD minder uitgespreek tydens die pre-mark in New York uur was, dit het dwarsdeur die res van die week, as dit nader 1,6100 net voor die forex mark te sluit vir die week.


No comments:

Post a Comment